Uitleg Mijn PartnerSelect - Hoe log ik in?


Nadat u zich bij PartnerSelect inschrijft, krijgt u eerst een intakegesprek met uw bemiddelaar. Ongeveer 10 dagen na dit gesprek ontvangt u een brief waarin een aanmeldingscode voor Mijn PartnerSelect staat. Als u deze brief nog niet ontvangen hebt, kunt u altijd contact met uw bemiddelaar opnemen door te bellen naar 088-1997000. Bent u al in het bezit van de brief met uw aanmeldingscode klik dan hier.

Wat betekenen de foutmeldingen?


E-mail / wachtwoord onjuist
De gegevens die u in hebt gevuld tijdens het inloggen komen niet overeen met de gegevens die u in de aanmeldingsprocedure hebt doorgegeven. Voer de aanmeldingsprocedure nogmaals uit of vraag het door u opgegeven wachtwoord opnieuw aan.

Veiligheidsblokkade
De toegang tot Mijn PartnerSelect wordt automatisch geblokkeerd wanneer u langer dan een half jaar geen gebruik van de bemiddeling maakt. Uw bemiddelaar kan de blokkade opheffen.

Betalingsachterstand geconstateerd
De administratie heeft een betalingsachterstand geconstateerd. U kunt weer inloggen zodra het openstaande saldo is voldaan. Bent u van mening dat er een vergissing in het spel is, neem dan contact op met de administratie op 088-1997000.

Inschrijving niet actief
De administratie heeft uw inschrijving op non-actief gezet. Als de reden bij u niet bekend is, kunt u altijd bellen met 088-1997000.

Aanmeldingscode per post verstuurd
Wij hebben u per post de aanmeldingscode (opnieuw) gestuurd. Met deze code kunt u op de pagina aanmeldingsprocedure het gebruik van Mijn PartnerSelect weer activeren. Mocht u over een paar dagen de code nog niet ontvangen hebben, neem dan contact op door te bellen naar 088-1997070.

Terug naar de vorige pagina